Nasze oprogramowanie przystosowane jest do współdziałania z wieloma systemami wspomagającymi sprzedaż , jak min. z systemami CENO, NOKAUT, SKAPIEC, ALLEGRO, w celu uzyskania lepszych wyników wyszukiwania, a co za tym idzie sprzedaży. Dodatkowo też, na życzenie Klienta, przeprowadzamy integracje z dowolnymi serwisami.
Wybrane funkcje w sklepie:
- cena lub kilka cen zamówionego produktu wraz z kosztem wysyłki,
- zintegrowane płatności on-line (Klient płaci przez internet)
- rabaty przyznawane indywidualne dla stałych Klientów lub grup Klientów,
- rabaty indywidualne, rabaty uzależnione od wartości zakupu,
- możliwość określenia wartości dla darmowych przesyłek, dla wybranej formy wysyłki,
- prezentacja produktu wraz z opisem, wybór cech produktu,
- możliwość dodania kilku zdjęć,
- rozbudowany system wyszukiwania, sortowania produktów wg cen, nazw czy producentów,
- lista najchętniej kupowanych produktów,
- każdy Klient ma wgląd w stan realizacji zamówienia,
- powiadomienie Klienta o zamówionym produkcie, etapach realizacji zamówienia,
- box wyświetlający promowane produkty,
- box wyświetlający promocyjne produkty.
Wybrane funkcje dostępne w panelu Administratora sklepu:
- pełen dostęp do cen produktów i stanów magazynowych,
- statystyki przeglądanych jak i zamawianych produktów,
- newsletter,
- statusy dostępności produktów,
- możliwość wyłączania lub włączania dostępności produktu,
- zarządzanie cechami produktów,
- edycja podstron dostępnych w ramach sklepu.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów pozostajemy w ciągłym z nimi kontakcie, w sprawach dotyczących opieki technicznej oraz świadczonej pomocy w zakresie funkcjonowania jak i obsługi sklepu.
|